jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Sunday, April 25, 2010

PEREMPUAN PEMAIN PERASAAN LELAKI

huemm..
topik mlam ni adalah perempuan pemain perasaan lelaki..
atau lebih dikenali sebagai playgirl...

kalo dlu r kn..
orang slalu sebut psal playboy..
zman skunk ni..
playgul pn ada..
n ada yang lagi mntap dari playboy y sedia ada...

aku cerita ni berdasarkan pengalaman aku n kwan2 aku..
aku namakan minah ni si N tau..
N ni aku knal melalui FB tau...
dia ni budak medik kt sebuah uni kt KL r ni..

dia ni budak KL yang banggakn identiti Kl dia...
mak bapa n abang serta akak dia..
suma doktor...
ko fham r kn..

anak orang kaya r ni...
dia ni mmng bdan mantap..
kalo bak kata orang..
complete package... ditambah lak ngan gaya menggoda dia..

hurmm..
nak dijadikn cite..
wak2 aku knal dia kt FB ni..dia ckap dia single bru pas clashh...
n searching 4 bf...
hurmm..nasib baik aku ada GF lagi wk2 2..aku wat dono je..
aku ckap ada mmber aku yang single..
dia nk knal x...
dia kata ok je r...

nak jadikan cite dlam seminggu kot mmber aku knal dia..
da angau kt minah ni...
si N ni janji mcam2 ngan mmber aku...
sehingga r sa2 hari..
aku jmpa mmber aku y sowang lagi..dia ni bdak uni lain..
dia ckap dia knal bdak medik yang nk wat dia jdi BF..
aku pn minx r gmbr..
tumpang hepi kn..
sekali tgok..
si N ni rupanya..
terkejut aku bro...
sbab setau aku si N ni da kapel ngan mmber aku yang sowang lagi 2..
da siap kuar kot..kalo x slah aku...

pas2 aku search r FB si N ni..
n aku aada jmpa brapa laki lain yang post komen maki2 kt wall dia...

aku pn siasat r n tnya knapa dia maki si N tu..
dia ckap si N ni perempuan jalang..
harap je pndai...
perangai mcam bitch...
dia ckap si N ni pernah kapel ngan 3 laki serentak...
n ketiga-tiga laki ni adalah kwan baik..
pergh mantap siut si N ni bila aku pk..

2 baru ckit..
mamat ni siap ckap..sbabkan si N ni..
mmber dia bercerai berai...
perghh..ni da lebih bro..
so sbagai kwan baik..aku pun siasat r pasl bnda ni..
xleh dgar sebelah pihak...
ntah camne si N ni leh lak nk goda aku..
sowie babe awek gua time 2 lawa r ( skunk da single )...
so aku pun gtau mmber aku yang dua2 ekor yang minat si N suh lupakan dia..
nk bertumbuk gak mulanya..tpi aku minx tlong mamat yang aku jmpa kt FB 2 explain kt mmber aku..
pas2 aku ckap kt mmber aku..next time jumpa si N 2..cek hp dia sbagai bukti...

alhamdulillah..
akhirnya mmber aku ternmpak juga si N ni dating ngan laki lain kt sa2 pusat membeli belah kt KL...siap berpeluk lagi bro...
aku ngan mmber aku pun ngan selambanya..
tegur si N ni smbil slam si mangkuk laki yang bodo 2...
si N ni muka merah padam bro...
tembelang dia da pecah...

pergh nasib baik mmber aku ni nmpak ngan biji mata dia sendiri..
kalo x susah gak nk yakinkan dia..
aku pn bersalah gak..
sbab knalkn dia kt si N ni....


moral of da story,...
korang jgan mudah caya ngan mana2 gul yang ckap ngah cari bf or single..
zman skunk..susah nk caya orang lain..
ko siasata betul2 dlu...
2 r peasanan aku pada korang..

p/s : tuhan maha adil..harini ko mainkn perasaan orang lain..esok lusa..ko akan kena blik..caya r

-xoxo-
i noe u luv me

No comments:

Post a Comment