jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Wednesday, April 21, 2010

12 cara terbaik nak jawab panggilan handphone...

ini adalah cara terbaru n terbaik untuk korang jwab panggilan telefon yang annoying 2...
meh aku nk share ckit..
n ternyata berkesan...
sbab aku n awek da guna pun.
uhuhhuhu

1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
Jawapan: maap.bapak si bedah bercakap..ko nak apa.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.
4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur atau ditolak je.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo... ...
Jawapan: haloo. rumah mayat tampin disini. anda ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam.(tupp!)..terus letak tepon.salam kite wajib
jawab

jgan risau konfirm orang y wat pedajal kt korang maki korang balik..hahahahaha

p/s : ini khas untuk awek2 yang merasakan diri mereka 2 cun..uhhuhuhu

-xoxo-
i noe u luv me

1 comment:

Anonymous said...

Cayalah bro~

Post a Comment