jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Tuesday, April 27, 2010

aku nak kongsi sumber DUIT FREE baru aku.......

hhaaahhhh..
bercerita psal duit ni..suma orang msti tau kan...kalo aku pos entry camne nk cari duit ngan mudah tnpa kuarkan modal...konfirm rmai kot yang terjah blog aku.,..

tapi hakikatnya kawan2 ku...xda bnda yang kita dpat secara percuma dan mudah di dunia ni...
kalo dpat pun..xthan lama.....
juz ingat ini je....easy come, easy go..setuju x kawan2...

ingin aku tgaskan kat cni wahai kwan2ku...jgan seseakli terpedaya ngan iklan2 dlam tenet ni yang menggunakan DUIT MUDAH, TIDAK PERLU KEJE LEBIH...
DATS ALL JUZ A LYING OR SCAM MY FREN...

aku pun da terkena....
caya r...wat rugi duit aku je..n aku x smpai ati nak tipu kwan2 aku y lain...

setakat ni yang aku nmpak btul2 ok r dlam tambah duit online ni...
yang pasal baca dan rate artikel yang diberi..
aku pn bru msuk gak...
n aku nk share kt korang gak..sama2 smbil blogging, smbil ko tambah pengetahuan ko yang x seberapa 2..smbil dpat duit...income dia ckit je bro...tapi ingat pepatah melayu ckit2 lama2 jadi bukit..setuju x....


aku tau suma orang nk bnda FREE btul x...
ni free tpi income dia x byak mna pdan r kan..
stuju x...
kalo korang ada sumber lain share r ngan mmber2 line...
p/s : kita kna tlong bangsa kita..ikut mcam orang cina...

-xoxo-
i noe u luv me

1 comment:

aijay said...

you peminat liverpool ke..hehe..nk x beli tshirt adiada lievrpoll fan club dr sy..saya ada 2 helai..ni t-shirt baru..bkn used...sila ke http://www.fabwear4untherest.blogspot.com

Post a Comment