jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Wednesday, April 21, 2010

coretan kisah hidup aku yang x berapa menarik...


oleh kerana ni adalah blog aku..
so suka ati r aku nk post apa pun kn..
btul x..
ahahhah..

aduih.
letih siut arini..
like DEAD korang tau x...
da r bangun lambat pagi tdi..
ngan sakit perut lagi..
aduih...
WTF btul starting arini...

em nak ditambah teruk lagi...
aku leh tnggal note yang aku wat utk exam petang tadi kt bilik...
ooooo..
trus krem otak aku pagi tdi...
perghhh ni memang krem tahap gaban..
da nak mampus aku stay up n wat note 2..
disebabkan kelam kabut aku telah menyia-yiakan usaha aku yang menyebabkan aku kerugian waktu tidur ku..

aku pun dgan malasnya trus tido dikala mmber aku suma ngah struggle...
perghh...
memang member aku suma panas r...
sebab lagak aku mcam orang da mantap ilmu di daada...
ahahah..
tapi aku tetap steady..
aku telah melelapkan diri selama sejam...

sedar je dari tdo..
dengan menunjukkan muka yang penuh semangat..
aku mengambil nota member aku dengan tanpa rasa bersalah...
perghh...
sa2 habuk aku x fham..
apa seyh y aku study mlam tdi...
jenuh gak aku cuba fhamkan nota mmber aku 2...

tepat jam 1415..
adalah wak2 keramat bagi hari ini..
aku msuk dewan exam seumpama lagak ilmu penuh di dada.
hahahaha..
bila aku buka je kertas soalan..
HOLY SHIT..
perkataan pertama yang kuar dari mulut aku...
soalan susah babe..
aku ingat aku sowng je..
member aku yang lain siap ada yang da mental n menyumpah..
sbab soalan SPOT Yang DISPOT OLEH KITAORNG...
x kuar..

1st time aku rasa tempoh 2 jam setengah yang paling lama..
perghh..
xleh nk jwab siut..
mmber aku yang kuat studi pun termenung nk menjwab..
ni kan aku..
yang pegang buku satu sem sekali....
itupn wak2 exam je..
hahahaha...

SO KORANG DA TAU KAN KNAPA AKU JADI MENTAL ARINI...
sebab xleh jwab exam..ahhahaha......

p/s: ini adalah sesi meluahkan perasaan..ahahahahah

-xoxo-
i noe u luv me

No comments:

Post a Comment