jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Tuesday, April 20, 2010

3 PERKARA YANG DIBENCI OLEH PASANGAN ANDA



setelah melakukan survey selama 24 jam..
ini adalah merupakan hasil pendapat yang aku temui...
even sambutan yang diberikan masih sedikit tapi memadai bagi topik aku ni..
tambahan lagi newbies dlam dunia blogging ni..
so inilah hasil soal selidik internet aku..
uhhuhuuhhuuh

1. pasangan anda tidak suka jika anda kentut atau sendawa merata-rata...
hahahaha.. it might seems funny but dat da truth..kalo x..xkan ada timbulnya isu ini..
come on r.. byangkan kalo korang kentut di khalayak ramai tanpa cover2...perghhhh..boleh merah padam kot muka partner korang.....tambah2 pula kalo y melepaskan gas beracun 2 adalah kaum hawa....uhhuuhhuhu..jangan wat.. x senonoh wei..

2. pasanagan anda tidak suka jika anda tidak menghiraukan mereka apabila anda bersama rakan2 anda...come on r guy..masalah ini selalunya dihadapi oleh kaum adam....bukan apa guyz...memang kwan penting tapi ko da bawa awek jgan r abaikan dia..kalo korang wat, konfirm pas2 awek korang tarik muka punya..caya r..gua pn da pernah kna..huhuhuhu

3. pekara ketiga yang dibenci oleh pasangan anda adalah melupakan tarikh penting si dia atau korang berdua..misalnya besday dia..korang punya anniversary....si dia punya special ocassions...hurrrmmm.. n masalah ini kebanyakkan nya berlaku kepada kita si kaum adam....aduih..come on guy...be alert.


huhuuhuhhuhu....
ni r hasil kajian aku..
memang benda ni nmpak simple...
tpi trust me... it is a really big issue..
terutamanya bagi kaum hawa....
kalo ada sebarang bntahan or tmbahan sila r suarakan...

p/s: aku rasa mcam entry ni terkena atas muka aku je..huhuhuhu

-xoxo-
i noe u luv me

1 comment:

Post a Comment