jom join ni..untuk duit percuma

klik untuk menambahkan sumber wang anda

Signup Today in BuxDollar

Saturday, May 1, 2010

cerita seram minggu ini

em minggu ni aku ingin menyambung cerita hantu seperti yang aku janjikan minggu lpas....
kali in berkaitan dengan pengalaman aku sewak2 menunggu durian...
korang pun tau kan..buah durian kat malaysia ni kan berhantu..hahahaah...
ya r... memang laris n kesukaan ramai kot...


berbalik kepada cerita aku...
seperti biasa.. aku n gang2 aku suka tggu durian wak2 mlam...
sbab mlas nk lpak umah..
wak2 tu umur aku dalam 15 thun kot nak amik PMR...

n kitaorang da wat pondok kat sa2 tmpat yang ada 4 batang pokok durian..
bak kata orang mmng strategik gila r....

sbab nk kuar tggu durian wak2 mlam...
aku pun standby lampu suluh n parang...
keperluan tu bro kalo dalam hutan...

kitaorang gerak dari umah dlam pkul 11 lebih kot dalam 5 orang..
n dlam group aku 2 ada seorang mmber ayah aku..
pak cik ibrahim..
umur dia wak2 tu dlam 27 kalo x silap r...

da sampai pondok 2 mcam biasa r kan..
wat unggun api n tabur belerang keliling pondok..
nak elak binatang mcam ular r ktakan...

utk makluman korang....
pondok tmpat tggu durian 2 terletak di kwasan tempat kerja ayah aku..
all the way ke c2 mmng bergelap...
kalo orang yang lmah semangat konfirm x nk g...

tgah duk melepak tggu durian.
pak cik ibrahim pun buka r cite pasal pengalaman dia mlam semlam..

menurut beliau mlam smalam beliau nampak kelibat putih kat area c2...
yang peliknya..kelibat 2 muncul apabila ada durian gugur sahaja...

PERGH...
jangan wat memain kelibat putih mana lak yang nak tunggu durian mlam2 buta ni..
tpi beliau berseloroh, smlam pak cik sorang je..hari ni ada geng..bnda 2 x kaco kot....
aduih..
bleh lak dia wat memain bnda cam2....

tpi kami steady....
kami yakin kalo ramai2 ni..bnda cam2 x kn muncul kot....
huhu....

TIBA-TIBA.....

PURGGHHHHH.....

bunyi buah durian gugur....
dari bunyi yang kami dgar macam 2 biji yang gugur...
apalagi bro...kami pun berlari r termasuk pak cik ibrahim..
bak kata orang sapa cepat dia dapat..

ngan berpandukan arah bunyi durian gugur dan lampu suluh aku pun mencari dgan harapan dapat menjumpai buah y gugur 2 terlebih dahulu..

SEKALI...

mata aku tertumpu kepada sa2 lembaga putih yang berdiri di hadapan aku..
aku hnya mampu tergamam dan lampu suluh terlepas dari pndangan aku...
aku tgok mmber2 aku n pak cik ibrahim pn terkejut melihat lembaga putih 2....

lembaga putih 2 berdiri di hadapan aku..
mmang wak2 2 aku cuak gila babi...
memng thap death punya bro....

lembaga putih 2 membongkok dan...
ambil durian tersebut ...
dan terus menghilang.......

even lembaga 2 da hilang aku msih tergamam tau x ...
pak cik ibrahim tarik aku n arahkan kami suma blik ke umah....


dari pondok 2 kami suma lari mcam lipas kudung kot..
dlam kepala nk sampai umah dlu je...
da lupa pasal durian korang tau x....

smpai kt umah je....
aku tgok ayah aku x tdo lgi....
aku ngan x tkar bajunya trus msuk bilik n cuba nk tdo...

tapi yang aku peliknya..b4 tdo ayah aku leh aku bagi minum air suam....
n mlam 2 aku x pk sgat kot pasal kejadian pelik 2.....
mngkin ayah aku bagi air jampi kot..
hahahah...

tapi sumpah....
2 pengalaman aku yang paling real....

smnjak dari malam 2...
kitaorang suma tggu durian wak2 siang je...
mlam mmng xda yang berani...

p/s : sowie kaloa aku x pndai nk cite...huhuhuhu


-xoxo-
i noe u luv me

No comments:

Post a Comment